Veranke

5 اسکرال که بزرگترین تهدید برای انسان ها هستن

اسکرال ها تاریخ طولانی ای در زمینه جنگ و تهاجم به نژاد های دیگه بخصوص انسان ها داشتن. اونها اونقد زمان زیادی در حال جنگ بودن که این کار به بخشی از فرهنگشون تبدیل شده. نژاد اسکرال تا به حال رویارویی های زیادی با انسان ها داشته و در این رویارویی متوجه شدیم که برخی اسکرال ها هم موجودات خوبی هستن و حتی در بین زمینی ها زندگی کردن و عاشق هم شدن. اما تعداد زیادی از اونها موجودات خبیثی هستن که فقط به فکر نابودی زمین و تصرف اون بودن. در این لیست 5 تا از بزرگترین تهدیدات اسکرال ها در برابر انسان‌هارو براتون نوشتیم.

5. Talos

 فهمیدیم که Talos در دنیای سینمایی مارول با نیک فیوری متحد شده و در سازمان فضایی جدیدی که چیز زیادی راجبش نمیدونیم کار میکنه اما در دنیای کمیک رابطه اون با انسان ها خیلی پیچیده‌تره. این شخصیت داستان های زیادی داره مثل وقتی که توسط کری ها گرفته شد و از خودشکی کردن برای حفظ افتخارش سرپیچی کرد و مثل هالک، چهار شگفت انگیز و … جنگید. با توجه به شخصیت اون نمیشه گفت به طور قطعی در کدوم دسته اسکرال ها قرار میگیره اما با توجه به کارهایی که ازش دیدیم قطعا باری انسان ها تحدید بزرگیه و میتونه در یک جنگ با زمین نقش زیادی داشته باشه.

4. Kl’rt سوپر اسکرال

سوپر اسکرال با قدرت های چهار شگفت انگیز مدت هاست تلاش میکنه تا اونارو از بین ببره و به یکی از اصلی ترین دشمنان قهرمان‌های زمین تبدیل شده. اون اولین نفر در خط مقدم حمله امپراطوری اسکرال ها به زمین بود که مرتب در حاله کشیدن نقشه برای توطئه و جاسوسی در زمین بود. سوپر اسکرال با تونس هم کار کرده و نقش مهمی در تاریخ اسکرال ها داره در حال حاضر هم در رویداد امپایر مارول با متحدهاست و باید صبر کنیم ببینیم تا پایان رویداد چه کاری انجام میده.

3. Veranke

وقتی اون هشدار داد که گالاکتوس قراره خونه اسکرال ها و همه اونها رو نابود کنه کسی بهش توجه نکرد و اون ترد شد، اما چون اعتقاد داشت یک خونه جدید برای زندگی لازم دارن تصمیم گرفت خودش دست به کار بشه و اون خونه جایی نبود جز زمین. Veranke  تهاجم مخفی رو ترتیب داد و قهرمان های بزرگ زمین و اعضای مهم دولت رو جاگزین کرد که حرکت بسیار بزرگ و مهمی بر علیه انسان ها بود.تلاش های قبلی اسکرال ها برای گرفتن زمین استراتژیک و جنگی بود اما نقشه Veranke کاملا هوشمندانه بود که بسیار موثر تر واقع شد. اون حاضر بود هر کاری بکنه تا مردمش یک جای جدید برای زندگی پیدا کنن از جمله کشتن انسان ها به همین خاطر از بزرگترین تهدید ها به حساب میاد.

2. Paibok

با توجه به قدرت ها توانایی های Paibok اون کسی نیست که بشه به راحتی باهاش مقابله کرد، و این رو هم بارها ثابت کرده. Paibok در جنگیدن با دشمنای خودش بسیار بی رحمه و خب بیشتر دشمناش هم زمینی هستن. اون تا به حال با ابرقهرمان های بزرگی مثل چهار شگفت انگیز، اسپایدرمن و دردویل جنگیده و موفق شده اونها رو شکست بده، همین یکی از مهم ترین دلایلیه که اون از تهدیدات بزرگ برای زمین به حساب میاد. اگه کسی بتونه مدافعان زمین رو از سر راه برداره بهراحتی راه رو برای ورود بقیه اسکرال ها به زمین باز کرده و این خیلی مشکل بزرگیه.

1. Mur-G’nn

یکی از شوالیه های اسکرال که خیلی روی متحد شدن کری ها و اسکرال ها تاکید داشت. این جنگنجو در انجام ماموریتش موفق شد و کمک کرد Dorekk VII به قدرت برسه. یک نکته مهم که راجب اون وجود داره اینه که با اینکه از هالکلینگ حمایت میکنه اما اصلا میونه خوبی با زمینی ها و انسان ها نداره .در مورد اون هنوز به طور قطعی نمیشه گفت جزو متحدینه اما مطمئن باشید اگه قدرت و فرصتش رو گیر بیاره به یکی از بزرگترین دشمنان نسل انسان تبدیل میشه و حاضره همه رو بکشه.

منبع: CBR


بخوانید:

5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
جهش یافته‌های جدید VS انتقامجویان جوان
بهترین کاستوم های دث‌استروک
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC