Marvel Characters Lobo

5 شخصیت مارول که لوبو میتونه شکست بده

لوبو از خشن ترین شخصیت های دی سی کسی که هیچ رحمی نداره .لوبو لقب های زیادی داشته مثل The Ultimate Bastich و Master Frag اما مهم نیست اونو با چه اسمی صدا میزنید چون لوبو شما رو تا سر حد مرگ کتک میزنه تا بفهمید با چی سر و کار دارید . یکی از لقب های اون The Last Czarnian (آخرین زارنیایی) هست چون تمام زارنیایی های دیگه رو به قتل رسوند . دلیل این قتل عامش هم این بود که فکر میکرد اونها کسل کننده هستش برای همین کل گونه خودش رو از بین برد . اون تا به حال قهرمان های زیادی از دنیای دیسی رو کشته اما بیاید ببینیم کدوم شخصیت های مارول رو میتونه شکیت بده .

1- کاپیتان آمریکا

استیو راجرز توی دنیای مارول یک شخصیت افسانه ای هستش . اون یک قهرمان ، رهبر و مبارز حرفه ایه که میتونه خیلی هارو شکست بده ، با همه اینها لوبو میتوه ثابت کنه که برای اون حریف بزرگیه . لوبی وحشی و قدرتمنه و اینکه میتونه از یک قطره خون خودش دوباره کاملا سالم بشه اون تن به تن با سوپرمن هم جنگیده . و این برای کاپیتان آمریکا سخته که با کسی بجنگه که سریع دوباره برمیگرده و زخم هاش خوب میشن . درسته که کاپیتام آمریکا هم سر سخته اما شکست دادن لوبو که هیچ آسیبی نمیبینه براش غیر ممکنه حتی اگه کپ دست بالا رو داشته باشه .


2- سایکلاپس

اگه کمیک های مردان ایکس رو خونده باشید به این نتیجه رسیدید که سایکلاپس شخصیت خسته کننده ای داره تاحالا چند بار هم بین ویلن و قهرمان بودن تغیر موقعیت داره و اینکه نمیدونه کدوم طرف قرار داره اونو خسته کننده تر کرده و لوبو اگه همچین شخصیت حوصله سربری رو ببینه قطعا وضیفه خودش میدونه که اون رو از بین ببره شاید اول به سایکلاپس این فرصت رو بده که که ثابت کنه آدم سرگرم کننده ایه اما قطعا وقی حوضله لوبو سر بره اونقد اسکات رو بزنه که از صفحه روزگار محو بشه و بعد یک سیگار بکشه .


3- لوک کیج

استحکام فوق العاده و پوست ضد گلوله لوک کیج رو به آدم خاصی تبدیل کرده وقطعا با هر کسی در بیوفته یک جهنم به پا میکنه و برای لوبو هم رغیب سخت تریه . درسته که لوک کیج پوست نفوذ ناپذیری داره اما هیچکس تایید نکرده که وقتی زیاد ضربه بخوره اعضای داخلی بدنش آسیب نمیبینن و متاسفانه لوبو برای لوک کیج زیادی قوی و سرسخته و میتونه ضربه های زیادی به لوک وارد کنه که باعث آسیب جدی اون بشه و حتی اگه اون هم بتونه به لوبو آسیبی برسونه با قدرت شفا بخشی فوق العاده ای که داره براش مشکلی پیش نمیاد .


4- نیمور

پادشاه آتلانتیس یکی از جهش یافته های قدرتمنده و یک ارتش از آتلانتیسی ها رو هم پشت سرش داره . با وجود تمام قدرت ها و منابع نیمور در نهایت مبارزه بین لوبو و نیمور رو لوبو برنده میشه چون با وجود توانایی هایی مثل غیر قابل نفوذ بودن و حتی پرواز در نیمور اون یک مشکل بزرگ داره که متکبر و مغرور بودنشه . نیمور قطعا وقتی لوبو رو ببینه اونو جدی نمیگیره و این یک اشتباه واقعا کشندس در مواجهه با لوبو چیزی که باعث میشه لوبو اون رو به فجیع ترین شکل ممکن بکشه.


5- پانیشر

توی رو به رو شدن این دو نفر مطمئنیم که فرانک کسل میخواد لوبو رو بکشه و همین هم باعث کشته شدن خودش میشه البته توی این مبارزه لوبو فرانک رو بخاطر نداشتن هیچ قدرتی دست کم میگیره که این همون اشتباهیه خیلی از دشمن های پانیشر انجام دادن و عاقبت خوبی نداشتن . قطعا موقع نبرد بین این دو نفر یک جهنم کامل به پا میشه اما کسی که از این جهنم بیرون میاد لوبو هستش که هر تیر و شلیکی از طرف پانیشر روش تاثیری نداشته البته پانیشر هم به استراتژی های جنگیدن و استفاده از میدون نبرد معروفه و به این راحتی ها تسلیم نمیشه.

منبع: CBR


نظرتون راجب لوبو چیه؟


بخوانید :

داغ ترین کمیک های مارول
5 نسخه قدرتمند THOR
معرفی Black Knight
10 تیم فراموش شده دنیای DC
داغ ترین کمیک های جوکر
باهوش ترین قهرمان های دیسی


guest
29 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد

عشق لوبو

محمد

اینا زدن ندارن یه مقاله بود اونا که میزدنش اونا هیچی نبودن چه برسه اینا

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق) (روسیه VSاوکراین)

باید با قویترا درش مینداختین نه چند تا انسان تفنگ به دست

Mr R

نیمور نیستم خیر سرش پادشاه دریاهاس

Blak alfa

سلام مقاله خوبی بود اما لوبو باید با خیلی گنده تر از اینا مقایسه بشه معلومه که کاپیتان و پانیشر جلو لوبو هیچ شانسی ندارن به نظر من لوبو باید با قویترین شخصیت های مارول مقایسه بشه

Batwoman

من نه لوبو رو دقیق میشناسم نه چنتا از این شخصیت هارو مقاله رو هم وقت نکردم بخونم ولی واندرومن چی ؟
توی یه فیلم به نظر قوی میومد!

یاسین

فکر کنم نه آخه لوبو با سوپرمن کل مینداخت

عرفان

با استفاده از کریپتونایت سبز البته

ماندانا

راستش من هیچکدوم از شخصیت های بالا رو نمیشناسم (بعضی هارو) ولی به نظرم لوبو میتونه کپ رو شکست بده

moein

از نظر من لوبو میتونه همه ی قهرمان ها را شکست بده

یاسین

شما دیگه نظر نده

عرفان

لوبیا اصلا نمی تونه هالک رو شکست بده

MH SK

مقاله‌ی خسته‌کننده و بی‌خودی بود. مقایسه کردن این شخصیت ها با لوبو خیلی بی انصافیه
پانیشر و کاپتان معلومه ضعیفن ولی نیمور باید قویتر باشه
از نظر من نیمور از آکوآمن قویتره و آکوآمن می‌تونه لوبو رو شکست بده ولی نمی‌تونه بکشه (ولی با استفاده از نیزه‌اش)

جیسون تاد(نریمان سابق)

خیر اکوامن میتونه با موجودات دریایی ارتباط برقرار کنه و نیمور رو شکست میده

عرفان

نیمور هم می تونه مخصوصا قدرتش بیشتر نیمور