10 fastest DC characters

سریع‌ترین شخصیت های DC

مدتی پیش دیسی تصویری رسمی از چند شخصیت سریع دنیای خودش که شامل قهرمان ها و ویلن های معروفی میشد منتشر کرد. همونطور که در تصویر بالا میبینید این تصویر با اسم مسابقه بزرگ منتشر شده و در اون 10 شخصیت به صورت رتبه بندی نوشته شدن. برای همین یکی از مخاطب های سایت کامیکان در مقاله ای این رتبه بندی اسپیداستر های برتر DC رو برای شما نوشته

شرکت دی سی شخصیت های خیلی زیادی دارد بعضی از این شخصیت ها خیلی قوی هستند ، بعضی از شخصیت ها خیلی باهوشند ، بعضی از شخصیت ها خیلی سریعن  و حتا بعضی از شخصیت ها ترسناک ام هستن حالا ما می‌خواهیم در این مقاله ۱۰ تا از سریعترین شخصیت های دی سی رو بهتون معرفی کنیم . پس با کامیکان همراه باشید.

۱۰. والیس وست

والیس وست پسر عموی والی وست است. و دلیل تشابه اسمی این دو باهم این است که اسم این دو را از روی جد بزرگ پدریشان یعنی ( wallace west  ) انتخاب شده است. او به عنوان یکی از اعضای تایتان های نوجوان است. و پتانسیل خوبی داره که می‌تونه سریعترین شخصیت دی سی باشه او به عنوان دومین کید فلش بعداز بارت آلن است. و همچنین او سریعترین کید فلش هم به حساب می آید. اما پدر او شخصیت منفی به حساب می آید ، پدر او ریورس فلش سوم (دنیل وست) است که کارهای بدی انجام داده و چند بارم با فلش جنگیده است. والیس در ابتدا فکر میکرد که پدرش رود وست (عمویش) است. اما در تولدی دوباره فهمید که پدرش دنیل وست است. و دنیل سال ها این موضوع را از او مخفی کرده بود. و پدرش هم برای مدتی عضوی از گروه جوخه انتحاری بوده است.

۹. شزم

shazam couldnt defeat

بیلی بتسون بعداز اینکه  توست جادوگر انتخاب شد که به عنوان قهرمان سحر و جادو یعنی شزم باشد با گفتن کلمه شزم قدرت های زیادی بدست می آورد که یکی از این قدرت ها سرعت مرکوری است که بیلی را قادر می سازد با سرعت برابر نور حرکت کند و حتا بتواند پا به پای سوپرمن هم بدود این نشون میده که شزم یک شخصیت سریع به حساب می آید. شزم سرعت خدا گونه ای دارد. سرعت او آنقدر زیاد است که حتا چشم یک انسان معمولی قادر به دیدن او نیست. شزم گاهی اوقات آنقدر سریع حرکت میکند که از سوپرمن هم سبقت میگیرد و رقیبی برای فلش محسوب میشود.

۸. گاد اسپید

آگوست هارت دوست قدیمی بری آلن در دوران کالج پلیس بود که بعد از مرگ برادرش به شخصیت خبیثی تبدیل شد. یعنی گاد اسپید. گاد اسپید یکی از سریعترین شخصیت های دی سی است که حتا بعضی اوقات از بری آلن هم سریعتر میشود و این ثابت میکند که او لیاقت بودن در این لیست و بین سریعترین اسپیداسترهارو داره.آگوست هم قدرت های خودش رو در اثر طوفان اسپدفورس بدست اورد و فهمید که میتونه با این نیرو ارتباط برقرار کنه، بعد از این ماجرا قدرت های فلش رو بدست اورد ولی تبدیل به یک قهرمان نشد چون گذشته خیلی دردناکی داشت و سختی های زیادی دیده بود به یک خبیث با سرعت خیلی زیاد به اسم گاد اسپید تبدیل شد.

۷. واندروومن

dc rebooted films

پرنسس دایانا دختر هیپولیتا از سرزمین تمیسکرا یکی از قدرتمندترین شخصیت های دی سی است. او قدرت های زیادی دارد که یکی از این قدرت ها سرعت ابرانسانی اوست که او را قادر می سازد که پابه پای فلش و سوپرمن بدود و همچنین سرعت او با سرعت نور برابری میکند. او توانسته است با میل خودش وارد اسپید فورس شود. او آنقدر سریع است که میتواند سرعتش را از سطح هایپر سونیک بالاتر ببرد. او میتواند با شخصیت سریعی مانند جسی کوییک مسابقه بدهد. فلش گفته است که واندر وومن میتواند به راحتی به او برسد. مهارت مبارزه ای و رفلکس های او آنقدر بالا هستند که شخصیتی مانند سوپرمن را هم شگفت زده میکند.

۶. چیتا

تا حالا شخصیت های زیادی به عنوان چیتا بوده اند اما معروفترین و بهترین چیتا باربارا مینروا است. باربارا مینروا می‌تونه با سرعت خیلی زیادی بدود و از دشمن دیرینه خود یعنی واندروومن جلو بزند، از اسلحه های سریع جاخالی بدهد و می‌تونه با سرعت برابر نور حرکت کنه. همچنین او شخصیت باهوشی است و دشمن خطرناکی برای واندر وومن به حساب میاد.شاید تا الان خیلی ها نمیدونستن که چیتا هم جزو اسپیدستر های دیسی هستش اما اون هم جزو سریع ترین شخصیت هاست و توانایی رقابت با بقیه رو داره.

۵. بلک ریسر

بلک ریسر یا همان فرشته مرگ یکی از خطرناک ترین و قوی ترین شخصیت های دی سی است که توسط دارک ساید درست شده. بلک ریسر می‌تونه با چهار برابر بیشتر از سرعت نور حرکت کنه. همچنین اون می‌تونه با یک لمس، شخصیتی مانند واندروومن و دارکساید رو بکشه. او دارای زره کیهانی و اسکیت های کیهانی است و  میتواند با اسکیت هایش پرواز بکند. برای آشنایی بیشتر با این شخصیت کمیک جاستیس لیگ دارکساید وار رو بخونید تا قدرت ها و توانای های اون رو ببینید. 

۴. سوپرمن

dc rebooted films

سوپرمن یکی از سریعترین شخصیت های دی سی در طول تاریخ بوده او می‌تونه با شخصیت فوق العاده سریعی مانند فلش مسابقه بده از مسلسل و گلوله های سریع جا خالی بدهد و همچنین او میتواند از نور سریعتر حرکت کند. سوپرمن قدرت های زیادی داره که یکی از قدرت هاش همین سرعت بسیار بالای سریع اوست. سوپرمن میتواند با سرعت فوق العاده زیادی پرواز و حرکت کند. سوپرمن با سرعتی بیشتر از سرعت نور حرکت میکند و ولی در زمین با سرعت کمی حرکت میکند که به محیط اطرافش آسیب وارد نکند. مغز سوپرمن با سرعت زیادی اطلاعات و دانش را ذخیره میکند و دارای هوش بالایی است.

 ۳. ریورس فلش

ایوبارد ثاون که از قرن آینده می آید و دشمن درجه یک فلش است یکی از سریعترین شخصیت های دی سی است که سرعتش از سرعت نور هم خیلی بیشتر است و توانایی های زیادی داره که او را به یکی از سریعترین شخصیت های دی سی تبدیل کرده . حتا شخصیت های سریعی مانند سوپرمن نمیتوانند با او مسابقه بدهند. ایوبارد ثاون شخصیت فوق العاده باهوشی به حساب می آید. ریورس فلش آنقدر قوی است که میتواند هر کسی را در جهان دی سی است را بکشد. او توانایی این را دارد که خود را شبیه به هر کسی بکند. و همچنین او توانایی این را دارد که هر کسی را میکشد جسم آن شخص را به خودش اضافه کند. او توانایی ای را هم دارد که رنگ چشمانش را به رنگ قرمز تغییر دهد. ریورس فلش اسپید فورس اختصاصی خودش را هم درست کرده است. که اسپید فورس منفی نام دارد ریورس فلش میتواند مانند اسپید فورس معمولی وارد آن شود و ازاین اسپید فورس قدرت زیادی بگیرد و خود را به شخصیتی مانند هانتر زالامون شبیه کند. ولی اگر هرکسی وارد اسپید فورس منفی شود به شخصیتی بد و پر از نفرت تبدیل میشود.

۲. بری آلن

Flashpoint

بری آلن دومین شخصیت سریع دی سی است که میتونه بسیار سریعتر از سرعت نور بدود و تمام قوانین فیزیک رو زیر پا بگذاره و نظم جهان رو بهم بریزه همین دلایل است که او را به یکی از سریعترین شخصیت های دی سی تبدیل کرده. بری آلن یک بازرس صحنه جرم بود که دیر به قرار هایش میرسید و یک روز که در حال کار در آزمایشگاه بود یک صاعقه به او برخورد کرد و به او سرعت ابر انسانی داد. بری  به دلیل علاقه بسیار زیادش به شخصیت جی گریک اسم ابر قهرمانی فلش رو برای خودش انتخاب کرد بری دومین فلش بعد از جی گریک به حساب می آید. بری آلن به طور مرموزی قوی ترین شخص در لیگ عدالت است که می‌تونه هر کسی رو که در جهان دی سی وجود داره رو بکشه . البته نمیتونه شخصیت های رو مانند دکتر منهتن ، اسپکتر ، لوسیفر ، میکاییل دیمورگس و پرزنس رو بکشه. بری آلن یکی از قویترین ابر قهرمانان دی سی است که توانایی های زیادی دارد. در یک بازه زمانی وقتی یک شهر درحال برخورد با یک موشک خطرناک بود و آن شهر دارای نیم میلیون جمعیت بود که فلش تونست در یک ثانیه کل شهر رو تخلیه کنه و تمام مردم رو به ۱۰ مایل دو تر ببرد. در بعضی از سایت های معتبر گفته اند که سرعت فلش ۱۸ تریلیون بر ثانیه است.

۱. والی وست

والی وست با نام اصلی ( والاس رودولوف وست ) برادرزاده نامزد بری آلن یعنی آیریس وست است. که همانند بری آلن قدرت هایش را در یک آزمایشگاه با اصابت رعد و برق بدست آورد. بعد ها به درون اسپید فورس به دام افتاد بعد از ده سال توست بری آلن از اسپید فورس به بیرون آمد او بعد از این که از اسپید فورس به بیرون آمد قدرت هایش و سرعتش بینهایت زیاد شده بود بطوری که از بری آلن سریعتر میدوید و والی وست ارتباطش با اسپید فورس قوی تر و همیشگی شده بود و می‌توانست با هر سرعتی که بخواهد بدود.والی در دوران نوجوانی رابطه بدی با پدر و مادرش داشت و پدر و مادرش تصمیم گرفتند که او را پیش عمه مهربانش یعنی آیریس وست بفرستند و پیش او زندگی کند و والی به سنترال سیتی رفت و این دلایل بود که باعث شد که او قدرت های ابر انسانی بدست بی آورد. والی وست سومین فلش و اولین کید فلش محسوب میشود. وقتی بری آلن در رویداد بحران در زمین های نامحدود مرد. والی وست برای حفظ میراث او تبدیل به فلش اصلی دنیای دی سی شد. در یک بازه زمانی وقتی که بلک فلش میخواست که والی را بکشد. والی آنقدر سریع دوید که به جایی رسید که دیگر مفهوم مرگ وجود نداشت و تونست بلک فلش رو بکشه. و این ثابت میکند که والی وست سریعترین انسان در جهان دی سی است. او پدر دو تن از اسپیدستر های دی سی جی و آیریس وست است.


نویسنده: محمد جواد دانشیار


بخوانید:
 ۵ چیزی که درباره مارشن من هانتر نمیدانستید!!!
 ۱۰ لوگو برتر بتمن 
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
قدرت های ناشناخته ملکه آتلانتیس، «مرا»
5 قهرمان دی‌سی که شانگ چی نمیتونه شکست بده


guest
106 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
سلینا

سلام یه چیزی می خوام بگم من واقعا اسمم سلیناست الکی نمی گم اسممو سلینا نذاشتم که مثلا کت وومنم 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑گفتم اینو بگم که نیاین بنویسین این اسم تو نیست الکی می گی…… مثلا یکی واقعا اسمش مرینت بعد میان می نویسن تو که لیدی باگ نیستی اسم تو مرینت نیست😑😑😑 خوب بابا بدبخت اسمش اینه مامان و باباش گذشتن انگار من اسمم سلیناست یعنی کت وومنم🤣🤣🤣😑😑😑

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(نایتوینگ آینده)

عهه سلام کتوومن🖐
برای چی پدر خوندم رو ول کردی رفتی؟بدجور آسیب روحی روانی خورد

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

یه سوال نوشتین بری قوی ترین لیگ عدالته یعنی از سوپرمنم قویتر؟

ببین فلش توانایی سفر در زمان رو داره پس می‌تونه به عقب برگرده و کاری کنه که سفینه سوپرمن با یک جای خطرناک بر خورد کنه یا اینکه توی یک ثانیه تمام محیط اطراف سوپرمن رو با کریپتونایت پر کنه و از این طریق اون رو بکشه. سرعت بری (تازه اگه والی رو در نظر نگیریم) حداقل ۲۰ برابر نوره. اون تونسته توی یک ثانیه یک خونه در حال ریزش رو باز سازی کنه. خلاصه فلش یکی از قوی ترین شخصیت های دی سی هست و توی لیگ عدالت واقعا از همه قوی تره.

سلینا

ایشون قوی ترین نیستند ولی به جر اینا با بقیشون موافقم اگه اسلید یا همون ددثتروک رو بشناسی، قدرتش یه جورایی مثل ددپول و زخما و ایناش زود خوب می شه وقتی هم تیر می خوره دردش نمی گیره و اون قوی ترین شخصیت دیسی البته اول ددثتروک به وجود اومد و مارول مثل اون رو ساخت مردی به اسم ددپول که اگه توجه کنی اول اسماشون مثل همه و هردو کارهای طنز می کنن اما ددثتروک فقط توی انیمیشنای طنز مثل تایتان های نوجوان این کارارو می کنه وگر نه جدیه، ددپول هم که تو همه جا شوخی می… بیشتر

نه سریعتر

دیسی فندوم

البته به نویسنده عزیز بی احترامی نشه ها این نظر من بود

دیسی فندوم

خوشم نیومد ببینید یه مثل هست دست بالای دست بسیار است این هایی رو که تو لیست آوردین باید باشن ولی رده بندی خیلی خوبی نبود افتضاح بود خیلی نباید والیس وست رو می آوردین بابا والاس وست بهتره خداوکیلی باید عوضش جی گریگ رو می یاوردین بهتر بود بابا بلک ریسر از سوپرمن ضعیف تره ؟ بابا در یک ثانیه صورت دارکساید رو برید رفت . . باش بابا باش آیا چرا گاد اسپید رو گزاشتین ته ؟ چرا ؟ یه فیتش این بود که فلش رو زد زیر توی سرعت . . این رده بندی خیلی بهتره ۱… بیشتر

ناشناس

وجدانا ریورس فلش شرور جالبیه

ناشناس

ببخشید شزم

سلینا

شزم که دشمن نیست🤨🫤😐😑😶

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(نایتوینگ آینده)

چه ربطی داره؟

ناشناس

با درود به نظر بنده ریورس فلش اگه سریعتر از فلش(بری آلن)نباشه کندتر نیست و اینکه واقعا رتبه شزم باید بهتر میبود وجدانا چیتا سریعتر از شزم؟!یا واندروومن ایندو هردو کندتر از فلشن

دیسی فندوم

یکی از فیت های شخصیت چیتا اینکه تونسته از فلش جا خالی بده
خیلی سریع تر از واندروومنه
الان میای میگی نه ؟

عرفان

الحق که دیسی مزخرفه داخل سریال والی برادر ایریس بود که سریع تر از فلش بود بعد تو کمیک میگه والی برادر زده ایریسه ساویتار طی الارض میکرد زمین زیر پاش جابه جا میشد حالاا تو این لیست نیست اینا فازشون چیه با این کمکای مسخرشون تکلیفشون با خودشون معلوم نیست تو سریال فلش بری الن و ضد فلش دو نفری گاد اسپید رو بع زور شکست دادن اونوقت از چیتا هم سرعتش کمتره کلا مزخرفه دیسی مارول هم فیلم سازیش بهتره هم سر و ته داره کمیکاش والا بخدا

ناشناس

جناب والا فاز تو چیه نه اینکه مارول همه چی رو طبق کمیک ساخته تو اصلا یک جلد کمیک دیسی خوندی که حرف الکی میزنی

ناشناس

لابد مارولت خوبه که برمیداره شخصیت مرد داخل کمیک رو زن نشون میده تو فیلماش !!!!!

ناشناس

میدونی چرا طی الارض میکرد چون تو نیروی سرعت بود بعد از آزاد شدنش اصلا اونقدر سریع نبود یعنی تو حتی سریال روهم درست ندیدی بعد میای درباره دیسی نظر میدی

دیسی فندوم

فازت چیه
بابا میخوای هرچی سینمایی میسازن باید باید با کمیک یکی باشه ؟ ها ؟
اونم سریال اصلا نباید با کمیک الهام زیادی بگیره تا این هزار قسمت یکی نشه
اه
بفهم

سلینا

واقعا

احسان

سلام من اهل کمیک نیستم ولی میشه بگید یکی مثل بری آلن چقدر از نور سریع تره؟

جیسون تاد(نریمان سابق)

نور حدودا تهایتش ۱ تریلیون بر ثانیه و بری ۱۸ پس ۱۸ برابر

Yazdanbatoie

یعنی بری چند تریلیون برابر از نور سریع تره🤯

دیسی فندوم ( حامی هری پاتر) 🦇🪵🪨🌗

خیلی سم و چرت بود خیلی