کمیک venom 2099
کمیک venom 2099

10 ویلن DC که دوست داریم میزبان ونوم باشن

ونوم سالهاست که توی دنیای مارول حضور داره و به عنوان یکی از معروف ترین آنتی هیروهای داستان های مرد عنکبوتی مشغول ایجاد هرج و مرج توی دنیای کمیک بوده و مواقعی هم کارای قهرمانانه کرده. سیمبیوت ها میزبان های مختلفی داشتن اما همه اونها توی دنیای مارول بوده، حالا تصور کنید سیمبیوت ها به دینای دیسی میومدن و ونوم، معروف ترین اونها، باید از بین ابر شرورهای DC میزبان انتخاب میکرد. قطعا ویلن های زیادی هستن و توی این مقاله میخوایم 10 تا از اونها رو بررسی کنیم.

10. جوکر

شاهزاده جرم و جنایت، جوکر توی انجام کارهای خلاف و ایجاد بی نظمی خیلی مهارت بالایی داره و دلیلش هم هوش بالای اونه. جوکر خیلی آدم باهوشیه و از توانایی های جسمی زیاد برخوردار نیست؛ حالا اگه تبدیل به میزبان ونوم بشه میتونه با هوش خودش و توانایی های فیزیکی ونوم تبدیل به یکی از غیرقابل توقف ترین ویلن ها بشه.

9. دث استروک

چه اتفاقی میوفته اگه یک قاتل حرفه ای میزبان ونوم بشه؟ دث استورک مهارت های جنگی خیلی بالا و قدرت ذهنی خاصی داره که در کنار توانایی های ونوم میتونه به خاص ترین چیزی که تا به حال دیدیم تبدیل بشه. دث استروک و ونوم کنار هم میتونن یک کشتار بی پایان راه بندازن که تبدیل به یکی از خونین ترین کمیک ها بشه.

8. گوریلا گراد

ونوم در قامت این گوریل با توانایی های ذهنی و قدرت های بدنی گوریل های میتونه ترکیب جالبی رو ایجاد کنه. ترکیب این دو شخصیت از همه نظر میتونه اتفاق متفاوتی باشه، چون اکثر مواقع ونوم میزبان یک انسان بوده و حالا اگه میزبان Gorilla Grodd بشه، داستانی متفاوت با این شخصیت های بی رحم میبینیم.

7. لکس لوتر

سیمیبوت ونوم اغلب اوقات کارهای هوشمندانه ای نمیکنه و هوشش بستگی داره به ضریب هوشی میزبانش. لکس لوتر هم که یکی از باهوش ترین شرور هاست اما قدرت جسمانی بالایی نداره و مجبوره برای جنگیدن از زره استفاده کنه، حالا چی میشه اگه بجای لباس های آهنی از ونوم برای ارتقاع قدرت های جسمانی خودش استفاده کنه؟ ترکیب شدن لکس لوتر و ونوم یکی از منطقی ترین داستان ها به نظر میرسه.

6. سینتسرو

سنیتسرو به تنهایی هم قدرت های خیلی زیادی داره و شاید اصلا به سیمبیوت نیازی نداشته باشه، اما وقتی با ونوم ترکیب بشه میتونه بدون ترس کارهای شرورانه زیادی انجام بده. ترکیب ونوم و سینتسرو توی یک داستان میتونه از اتفاقات فضایی جذاب باشه که باعث جذب مخاطب های زیادی بشه. 

5. دارک ساید

دارک ساید

دارکساید یکی از قدرتمندترین موجودات کیهانی دنیای دیسیه و هر وقت اراده کنه میتونه خیلی چیزها رو نابود کنه، بدون اینکه به ونوم یا هرکس دیگه ای نیاز داشته باشه. اون میتونه دنیا رو فتح کنه و این شبیه به خواسته ها و علایق ونومه. ترکیب شدن با دارک ساید میتونه یکی از اتفاقات خوب برای ونوم باشه چون باعث میشه اون خیلی قدرتمندتر بشه و به اهداف بزرگتری برسه.

4. اوشن مستر

میدونیم که سیمبیوت ها با آتش رابطه خوبی ندارن و حالا با اوشن مستر و توانایی های دریایی ای که داره شاید به یک ترکیب خوب برسن. همچنین اوشن مستر هم برای شکست دادن پادشاه آتلانتیس به قدرت بیشتری نیاز داره که ونوم میتونه خیلی کمک خوبی برای اون باشه. ترکیب این دو شخصیت هم میتونه از اتفاقات جذاب و عجیب دنیای کمیک باشه که تا به حال شبیه بهش رو ندیدیم.

3. راس الغول

رهبر لیگ قاتل ها و یکی از قدرتمند ترین مرد ها؛ راس الغول مهرت باور نکردنی در مبارزه تن به تن داره و همچنین یک رهبر خیلی خوبه. توانایی های اون توی ایجاد رستاخیز یکی از نکاتایه که ونوم خیلی بهش علاقه داره و میتونه نقطه اشتراکی بین این دو باشه و باعث بشه مدت های زیادی با هم به کارهای شرورانه بپردازن.

2. ریورس فلش

یکی از ویلن های دنیای دی سی که قدرت هاش به نوعی به انرژی تاریک مربوط میشه و از جدی ترین شرور های داستان های فلشه. سرعت فوق العاده اون در کنار استقامت بالا ونوم ویژگی ها و قدرت های اونها رو خیلی افزایش میده و داستانی جذاب رو ایجاد میکنه، چون تا به حال ونوم رو با یک میزبان سریع ندیدیم احتمالا اتفاقات عجیب و جذابی توی این کمیک رقم بخوره.

1. بلک ماسک

اگه ونوم با بلک ماسک ترکیب بشه احتمالا خیلی ظاهر جذابی پیدا کنه، همچنین میتونه برای بلک ماسک فرصت خیلی خوبی باشه که به اهداف بزرگتری برسه و از یک مرد تیر انداز معمولی به ویلن خبیث تر و قدرتمندتری تبدیل بشه. شاید حتی این دو نفر با هم یک سازمان جرم و جنایت بزرگ راه اندازی کنن و کارهای به مراتب بزرگتری از فعالیت های شرورانه انفرادیشون انجام بدن.

منبع: CBR


شما دوست دارید کدوم شخصیت DC میزبان ونوم باشه؟


بخوانید:

۵ چیز در استارلورد که MCU تغییر داد
۵ کمیکی که باید تو فاز ۵ مارول استفاده بشه
۵ سریال برتر ژانر نوجوان
گوست رایدر به MCU میآید؟
۵ سریال برتر اقتباس شده از کتاب


guest
19 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون تاد(نریمان سابق)

عالی

کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها )

با همه موافقم ، به جز شماره ی ۵ و ۲ .
دارک ساید و فلش معکوس به قدری قوی هستند که
۱ اصلا نمی گذارند که سیمبوت به آن ها بچسبد.
۲ آنها نیازی به سیمبوت ندارند

دیسی فندوم

به به به به اگه با دث استروک هم بشه که کلا فقط ناپولو و سوپرمن می تونن اون رو نگه دارن

امیررضا زحمتکش

به نظرم کارینج با جوکر خیلی خفن میشه

امین

به نظرم ترکیب ونوم با هارلی کوئین که میزبان زن هست میتونه خوب باشه . هردوشون قاتلن و هیچ ترسی برای کشتن ندارن و میشه گفت روانی هستن

Batman

به نظر من رابین و red hood هم خوب می شود

Saeed

فقط دارکساید

شرلوک هلمز

نه اون خیلیی قدرتمنده به ونوم نیازی نداره

هدهانتر

به نظر من مخلوط ونوم با بتمن خیلی خفن بشه

شرلوک هلمز

بتمنم میتونه کنترلش کنه خیلی باحال میشه

Ahoora

به نظر من اگه بلک ماسک رو گفتید مترسک هم خیلی خوبه

شرلوک هلمز

مترسک مال دیسیه

Berserk

خب همه اینام مال دیسی ان

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

خب😐

Mohamad Mahdi

فقط جوکر