namor

10 اتفاقی که ممکنه تو فیلم بلک پنتر 2 بیوفته

فیلم بلک پنتر 1 بعد از فروش موفق 1.3 میلیاردی خودش به یکی از موفق ترین پروژه های مارول تبدیل شد و تونست هم از طرف مخاطبا هم از طرف منتقدا نظرات مثبتی دریافت کنه و این نشون میده قطعا برای ساخت ادامه اون برنامه های جذابی داره . ساخت فیلم بلک پنتر دو تایید شده ولی امسال اکران نمیشه ، مارول تا الا اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نکرده و راجبش هم حرفی نمیزنه چون تمرکز بیشتر رو پروژه های نزدیکتر و سریال های دیزنی پلاسه اما طبق اطلاعاتی از کمیک های این شخصیت داریم میتونیم اتفاقاتی که ممکنه توی بلک پنتر 2 ببینیم رو پیشبینی کنیم . با کامیکان همراه باشید.

10- واکاندا وارد جنگ با آتلانتیس میشه

اگه یادتون باشه توی فیلم انتقام جویان پایان بازی اوکویه خبر از یه زمین لرزه زیر دریاهای واکاندا داد و طرفدار ها بعد حرف اون این برداشت رو دارن که آتلانتیس به طور رسمی وارد دنیای سینمایی مارول شده و چند سال عقب تر توی فیلم آیرون من 2 هم اگه یادتون باشه روی نقشه شیلد اشاره ای به آتلانیس شده بود و از اون زمان این شهر زیر دریا در حال پیشرفت بوده و حالا به مرز های واکاندا رسیده و ممکنه همین باعث ایجاد جنگ بین این دو پادشاهی بشه .یکی از نکات جذاب بلک پنتر 1 ساخت یک جهان جدید بود و با نمایش شهر آتلانتیس میتونه این فضا سازی رو خیلی بیشتر گسترش بده .


9- شوری تبدیل به بلک پنتر میشه

شوریوی قسمت اول بلک پنتر تونست طرفدارای زیادی پیدا کنه و خیلی ها از شخصیت ان خوششون اومده بود مارول هم معمولا از کنار شخصیت های پر طرفدار رد نمیشه و شوری هم بعد تچالا مهم ترین شخصیت این مجموعه  هستش و حتما توی قسمت بعدی نقش بیشتری داره وحتی ممکنه مثل دنیای کمیک برای مدتی تبدیل به پلنگ سیاه بشه چون توی مبارزه و استفاده از تکنولوژی های واکاندایی هم مهارت زیادی داره تعجبی نداره اگه اون رو در قامت بلک پنتر مونث ببنیم .


8- گرگ سفید کنار پلنگ سیاه میجنگه

باکی الا کاملا به یک ابر قهرمان تبدیل شده ، قبلا هم آدم خوبی بود اما توسط هایدرا برای هدف های شوم شستشوی مغزی داده شده بود و برا اهداف بدی ازش استفاده می شد ولی حالا که به عنوان یک نقش مثبت توی دنیای سینمایی مارول در حال جنگنه نباید بدهکاریش به واکندا رو فراموش کنه به هر حال مدتی هم اونجا به عنوان گرگ سفید زندگی کرده . هنوز مشخص نیس سرنوشت باکی توی سریال فالکون و وینتر سولجر چی میشه اما احتمالش هست که پیش بلک پنتر برگرده و کنارش بجنگه .


7- میبینیم پنج سال بدون پادشاه چه اتفاقی برای واکاندا افتاده

توی اونجرز اینفیتی وار ارتش تانوس به واکاندا حمله کردن و وقتی خود تانوس وارد واکندا شد آخرین سنگ رو بدست آورد و نصف جمعیت رو از بین برد که در میان افراد پودر شده بلک پنتر و شوری هم بودن که از اعضای اصلی خانواده سلطنتی واکاندا هستن و بعد مرگ اونها اونم به مدت پنج سال معلوم نیس چه اتفاقاتی برای واکندا افتاده بخصوص اینکه نصف ارتش اونها هم از بین رفت و هم سپر دفاعی واکاندا آسیب دید باید ببینم که آیا مردم این شهر به صورت دموکراتیک یک پادشاه دیگه انتخاب کردن یا نه که امیدواریم فیلم بلک پنتر دو به همه این سوالا جواب بده .


6- دیدن کیلمانگر در دشت آسترال

مارول به طور کاملا واضح آخر فیلم بلک پنتر نشون داد که کیلمانگر مرد و احتمال اینکه دوباره اون رو زنده کنه خیلی کمه چون از میزان احساسی بودن صحنه مرگ اون کم میکنه اما از طرفی هم کیلمانگر شخصتی نیست که به این راحتی ها بشه کنارش گزاشت و ممکنه که اون رو دوباره ببنیم . در فیلم بلک پنتر دیدم که تچالا از بعدی که توش همه پلنگ های سیاه گذشته بودن دیدن کرد و همونطور که میدونیم کیلمانگر هم بعد خوردن گیاه قلب شکل تبدیل به یک پلنگ سیاه شد پس ممکنه اون رو هم توی اون فضا ببینیم .


5- اوکویه نقش بزرگتری خواهد داشت

اوکویه عد از حضورش توی فیلم پلنگ سیاه به معروفیت زیادی رسید و بعد از اون هم دیدیم که توی فیلم های اونجرز اند گیم و اینفینتی وار حضور پیدا کرد و از اونجایی که اون تنها شخصیت زنده مونده از شخصیت های شناخته شده واکاندا بود اهمیت خیلی بیشتری پیدا میکنه مارول قبلا هم به شخصیت های دیگه مثل لوکی ، والکری و گروت که محبوب شدن توی فیلم های بعدی توجه بیشتری کرده به اون ها اهمیت داده که موفق شده کاری کنه از قبل هم بیتشر محبوب بشن پس طبیعیه اگه توی بلک پنتر 2 اون خیلی نقش پر رنگی داشته باشه .


4- تچالا و ناکیا میتون روابط موفق داشته باشن

ناکیا و تچالا توی رابطه قبلی خودشون اصلا موفق نبودن چون هرکدوم چیز های متفاوتی رو میخواستن. تچالا میخواست اون همیشه کنارش باشه و توی واکاندا بمونه اما ناکیا علاقه زیادی به دیدن دنیای داشت برای همین مشکلات رابطه ای که داشتن رو تموم کردن و به عنوان دوست با هم در ارتباط بودن . اما طبق گفته های خود تچالا میدونیم که اون هنوز نسبت به ناکیا احساساتی داره و ممکنه نویسنده های بلک پنتر 2 روی این رابطه تمرکز بیشتری کنن .


3- واکاندا ارتباطات خودش را گسترش می دهد

در پایان فیلم بلک پنتر دیدم که تچالا تصمیم گرفته دروازه های واکاندا رو برای دنیای بازکنه و با بقیه کشور ها در زمینه های مختلف تبادلات انجام بده و حتی اشاره هایی هم به سازمان ملل کرد و قطعا بعد از اینکه بلک پنتر به دنیا معرفی شده و حالا که همه واکاندا رو میشناسن اونها نمیتونن این روابط رو تموم کنن و حتی باید گسترشش هم بدن و بیشتر با بقیه دنیای ارتباط برقرار کنن .


2- رابطه عاشقانه با استورم

استورم و بلک پنتر یکی از معروف ترین زوج های دنیای کمیک هستن و خیلی ها آرزو دارن این رابطه رو توی دنیای سینمایی مارول هم ببینیم همونطور که میدونید فاکس توسط دیزنی خریده شده و الا تمام شخصیت ها و جهش یافته ها در اختیار مارول هستن پس میتونه همچین کاری رو بکنه و طبق گفته های مارول استودیوز فیلم بلک پنتر تا سال 2022 اکران نمیشه دلیل این تاخیر میتونه ورود چهار شگفت انگیز و مردان ایکس به MCU باشه و رابطه استورم با پلنگ سیاه هم میتونه یکی از اولین قدم های ورود اونها به دنیای سینمایی مارول باشه .


1- نیمور ویلن اصلی خواهد بود

اگه همونطور که گفتیم واکاندا با آتلانتیس وارد جنگ بشن نیمور میتونه به عنوان ویلن اصلی توی بلک پنتر دو حضور داشته باشه . برای بازیگر این شخصیت هم مارول فن ها گزینه های زیادی رو حدس زدن مثل کیانو ریوز اما هنوز مشخص نیست که واقعا قراره نیمور رو ببینیم یا نه اما هر بازیگری که برای اون انتخاب بشه باید شیمی فوق العاده ای داشته باشه مثل مایکل بی جوردن برای کیلمانگر . نیمور شخصیتی خاکستری داره و توی دنیای کمیک دشمنی طولانی و دیرینه ای با پلنگ سیاه داشته که دیدنش توی دنیای سینمایی مارول واقعا میتونه جذاب باشه .


به نظر شما توی فیلم پلنگ سیاه دو چه اتفاقتی میوفته ؟


بخوانید :

10 چیزی که باید راجب تسک مستر بدونید
فونیکس فورس VS تانوس
۱۰ مبارز برتر دنیای کمیک مارول
BATMAN VS SUPERMAN
خلق ابدیت اولین موجود کیهانی مارول


guest
7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
امیرمهدی 🦸🏽‍♂️

به نظرم یه‌کار کنن که شخصیت بلک پنتر بخاطر بازیگر فقیدش بمونه…
بلک پنتر جدید اون پسر بچه ۱۱ساله فیلم بلک پنتر ۱ میتونع باشه که حالا هم ۵ سال گذشته و اون یه نوجون ۱۶ ساله هست
داستانش به مردعنکبوتی شباهت پیدا میکنه…

مهديار 2

اقا چطور میخوان فیلم رو بدون بازیگر اصلی بسازن وقتی که بازیگز هم مرده ؟

یاسین

به نظر من ویلن اصلی فیلم دکتر دووم خواهد بود

ناشناس

در واقع دو تاسف نیمور و دووم

[S.S.K]

❤❤❤❤❤

[S.S.K]

بشدت هم منتظر نیمورم

محمد

من خیلی دوست دارم استورم رادرفیلم بلک پنتر۲ببینم امیدوارم همه این ده موردبه واقیعت بپیونده