ترسناک ترین کمیک های بتمن

بتمن همیشه نسبت به قهرمان های معمولی دنیای کمیک عجیب تر و دارک تر بوده و به همین خاطر عجیب نیست که یکسری از داستان هاش هم داستان های ترسناک و دلهره آوری باشن. اتفاقا تعدادی از این داستان های ترسناک از بهترین و مطرح ترین داستان ها و سری کمیک های بتمن هم هستن که میلیون ها نفر در سرتاسر جهان اونهارو مطالعه کردن و ازشون لذت بردن. شما هم اگر به داستان هایی تا حدودی ترسناک و دلهره آور یا خیلی دارک علاقه دارین پیشنهاد میکنم که حتما کمیک های حاضر در این لیست که بعضی هاشون هم توسط ما ترجمه شدن رو بخونین.

10. Batman Gothic (بتمن گاتیک)

سری ۵ قسمتی بتمن گاتیک توسط نویسنده بزرگ و صاحب سبک گرنت موریسون نوشته شده، این داستان اوایل زمان شروع کار بتمن برای مبارزه با جرم و جنایت رو روایت میکنه. در این سری شوالیه تاریکی باید درباره مردی مرموز به نام آقای ویسپر که به عنوان مدیر مدرسه ای که بروس وین به اونجا میرفته کار میکنه، تحقیق کنه. این سری داستانی ماورایی داره که در ادامه بتمن نشون میده که آقای ویسپر یک راهب قدیمیه که روحش رو به شیطان فروخته. ویسپر در این داستان برنامه داره گاتهام را نابود کنه تا بتونه روحش رو باز پس بگیره. از نظر خیلی این سری یکی از ترسناک ترین و دارک ترین داستان های بتمن در تمام تاریخ به حساب میاد.

9. The Batman Who Laughs (بتمنی که میخندد)

یکی از پرسروصداترین داستان های بتمن که به احتمال خیلی زیاد حداقل یکبار اسم این سری رو شنیدین؛ بتمن هولفز یکی از ترسناک ترین و عجیب ترین ویلن های بتمن به حساب میاد، اون به عنوان ورژنی عجیب و پیچیده از بروس وین همه مهارت های بتمن رو داره و همین اون رو خیلی خطرناک میکنه و شکستش رو برای بتمن سخت. در سری اصلی بتمن هولفز که توسط تیم کامیکان هم ترجمه شده نشون داده میشه که بتمن هولفز به راحتی هرج و مرجی در گاتهام به راه میندازه و بتمن رو خیلی تحت فشار قرار میده. میتونین این کمیک رو به صورت ترجمه شده از این لینک دریافت کنین.

8. Batman : Damned (بتمن نفرین شده)

بتمن دمند یکی از بهترین و مطرح ترین داستان های بتمن در دهه اخیر به حساب میاد که با ترکیب قهرمان ها با ژانر ترس درکنار طراحی خارق العاده، اون رو به یکی از بهترین داستان های تمام تاریخ بتمن تبدیل کرده است. این داستان به راحتی میتونه جز پنج تا از خاص ترین داستان های بتمن در تمام تاریخ قرار بگیره. این داستان به ماجراهای پیرامون قتل جوکر اشاره میکنه که کسی نمیدونه کار چه کسی بوده؛ ممکنه خود بتمن این کار رو کرده باشه؟ میتونین این کمیک رو به صورت ترجمه شده از این لینک دانلود کنین.

7. Dark Knight, Dark City (شوالیه تاریکی، شهر تاریک)

دارک نایت دارک سیتی یکی از داستان های جذاب بتمنه که نشون میده با یکی از دشمن های قدیمی و قدرتمند خودش یعنی ریدلر درگیر میشه و گذشته تاریک و ترسناک گاتهام رو به نمایش در میاره. این داستان یکی از ترسناک ترین ریدلرها که به معنای واقعی تشنه خون هستش رو به نمایش درمیاره که هیچ جای دیگه همچین چیزی ندیدیم. به هرحال این کمیک به نوعی اورجین شهر معروف گاتهامه که همیشه شهری ترسناک و دارک بوده. این داستان نشون میده که اولین افرادی که در گاتهام زندگی میکردن، شیطانی به نام بارباتوس رو احضار کرده اند که از همون زمان تاثیرات شیطانی در این شهر رخنه کرده.

6. Court Of Owls (محفل جغدها)

بتمن یکی از بهترین مبارزان و استراتژیست های تمام دنیای کمیکه که کمتر کسی تونسته اون رو شکست بده حتی، چه برسه به این که اون رو هم از لحاظ روحی و هم فیزیکی درهم بکشنه. اما این دقیقا اتفاقیه که در سری کمیک های محفل جغدها به وقوع پیوست. بتمن خیلی زیاد درباره محفل جغدها جستجو و کنکاش کرد، که حاصلش هم گیر افتادن در هزارتوی زیرزمینی اونها بود؛ در اینجا بود که بتمن به معنای واقعی کلمه از لحاظ روحی از هم پاشید و ورژنی از بتمن بهمون نشون داده شد که تقریبا هیچ وقت سابقه نداشت.

5. Death Of The Family (مرگ خاندان)

جوکر همیشه یکی از بدترین و غیرقابل پیش بینی ترین ویلن های دنیای کمیک بوده؛ این شاهزاده جنایت با کارهای دیوانه وار و غیرقابل پیش بینیش و شخصیت بی ثبات و دیوانش برای تمام دنیا یک کابوس به حساب میاد. علاوه بر تمام اینها در سری مرگ خاندان نوشته اسکات اسنایدر جوکر حتی ترسناک تر هم شد. در این داستان جوکر پوست صورت خودش رو میکنه، اما بازهم اون رو به صورت یک ماسک میپوشه و ازش استفاده میکنه؛ اگه فکر میکنین به اندازه کافی ترسناک نیست، باید بدونین که جوکر همچنین تلاش میکنه تا پوست صورت اعضای بت فمیلی رو هم بکنه. میتونین این کمیک رو به صورت ترجمه شده از این لینک دریافت کنین.

4. Black Mirror (آینه سیاه)

در سری نیو ۵۲ اسکات اسنایدر بتمنی رو نشون داد که در پشت اون ماسک دیک گریسون حضور داشت. آینه سیاه یا همون بلک میرور داستانی دارک، خشن و تا حدودی ترسناکه که نشون میده دیک گریسون به زودی و در اوایل فعالیتش درهم میشکنه. در این سری بتمن سعی میکنه که یک مافیا فروش سلاح زیر زمینی رو از بین ببره و این درحالیه که جیم و بارابارا گوردون درحال سروکل زدن و کنار اومدن با وضعیت از کنترل خارج شده جیمز گوردون جونیور هستن.

3. Red Rain (باران سرخ)

بتمن همیشه سعی کرده تا از عنصر ترس و تاریکی در کارهاش استفاده بکنه؛ اون شبح وار و در شب حرکت میکنه و با کاستوم ترسناکش همیشه سعی کرده که ترسی در دل جنایت کارا بی اندازه. در سری رد رین بتمن به چیزی که میخواست رسید و درواقع تبدیل به موجودی از تاریکی شد. در سری رد رین بتمن توسط دراکولا تبدیل به یک ومپایر میشه و همین این داستان رو تبدیل به یکی از ترسناک ترین و خاص ترین کمیک های بتمن تبدیل میکنه. در این داستان آلفرد مجبور شد تا چیزی به قلب بتمن فرو کنه تا جلوش رو بگیره، اما بعد از اینکه جرم و جنایت در گاتهام از کنترل خارج شد مجبور شد اون رو رها کنه؛ بتمن قبل از اینکه اجازه بده در نور روز بمیره دست به کشتاری خشن و گسترده در برابر ویلن ها زد.

2. The Cult

دیکان بلک فایر قطعا نه یکی از معروف ترین ویلن های بتمن به حساب میاد، و نه یکی از قدرتمندترین ها؛ اما دیکان به عنوان رهبر یک مکتب فکری (گروهی از افراد که از یک نوع اندیشه یا هدف پیروی میکنن) به همراه گروهش، جوری بتمن رو درهم شکستن که بین (Bane) و محفل جغدها حتی خوابش رو هم نمیتونن ببینن. در سری بتمن کالت شوالیه تاریکی به تحقیق و جستجو درباره گروه عجیب و مرموز دیکان بلک فایر پرداخت، که تنها دستاوردش گیر افتادن و شکنجه شدن توسط این گروه بود. شکنجه های ذهنی و شستشوی مغزی که روی بتمن انجام شد، باعث شد که شوالیه تاریکی هم عضوی از این مکتب فکری بشه.

1. Arkham Asylum: A Serious House On Serious Earth

Arkham Asylum: A Serious House On Serious Earth قطعا یکی از بهترین و مهم ترین کمیک های تمام تاریخ کمیک بوک و داستانه. داستان سرایی ترسناک و دارک گرنت موریسون، در کنار طراحی شگفت انگیز دیو مک کین این کمیک رو تبدیل به سرآمد همه آثار کمیک بوکی تاریخ کرده. کنکاش درباره وضعیت روانی آمادیوس آرکام خودش به تنهایی ترسناک و درگیر کننده هست؛ و درکنار این صحبت هایی که درباره بیماران بستری در تیمارستان هم میشه ذهن خواننده رو خیلی درگیر خودش میکنه. منتظر ترجمه این کمیک توسط رسانه کامیکان باشین.

با این لیست موافق هستین؟ کدوم یکی از کمیک های این لیست رو خوندین و نظرتون دربارش چیه؟

منبع : CBR


بخوانید :

معرفی اختصاصی و کامل هل بوی (پسرجهنمی)

معرفی اعضای ۶ خبیث و تاریخچه این گروه

بهترین کمیک های بازی های شوتر اول شخص

بهترین بازی های کمیک بوکی موبایل

معرفی اختصاصی و کامل دکتر دووم


guest
51 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Shervin

شیش هفتا فایل خوان نصب کردم با هیچکدوم باز نشد

امیر حسین صالح

آقا واقعا عالی هستین
خیلی خوب بود
فقط اگه میشه شماره ۳ رو موجود کنید فارسیش رو

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

تورو به خدا ۷ رو ترجمه کنید خوااااااهش میکنم

نرگس

سلام لطفا نسخه فیزیکی batman,the clut و court of owls تمامی شماره هاشون رو موجود کنید بخریم آخه ما غیر از شما از کجا کمیک گیر بیاریم😢❤️

ماندانا

ببخشید ترجمه این کمیک ها تو سایت هست؟

امیر ابراهیمی

اونهایی که ترجمه شدن جلوشون لینک دانلود رو هم گزاشتیم

کیارش

سلام
متشکرم که نسخه فیزیکی ترجمه تیمارستان را موجود کردید.
یک سوال
نسخه دیجیتال آن را روی سایت قرار می‌دهید؟

Smpsgamer

ببخشید من همه جا دنبال کمیک هایی که بتمن خون آشام میشه میگردم (شماره ۳ این مقاله ) کجا باید پیدا کنم ؟ زبان انگلیسی هم باشه عیب نداره

ایلیا

Arkham Asylum: A Serious House On Serious Earth چرا نمیا دیگم اجله کنید ولی بگید تا فلان وقت نمیاد

MHA

محفل و مرگ خاندان از گوتیک ترسناک تر بود ؟

علی

من این کمیک آرکهام را خودم خواستم زبان اصلی بخونم ولی لامصب خیلی متنش چغر بود منصرف شدم حتما وقتی ترجمه کردید فیزیکی این کمیک را میخرم