Marvel Avengers
Marvel Avengers

9 تا از بزرگ ترین اشتباهات اونجرز

9 تا از بزرگترین اشتباهات اونجرز

Marvel Avengers

با اینکه اونجرز “قدرتمندترین قهرمان های زمین” هستند، اما در طول تاریخ با شکست های بزرگی مواجه شدند.

گهگاهی شده که این تیم قدرتمند به دلایلی مثل “کشمکش ها و درگیری ها ، بی دقتی و روحیه کم” تصمیمات احمقانه ای گرفتند که باعث رقم خوردن فاجعه های بزرگی شده. البته خب نباید خیلی سرزنششون کرد، همه اشتباه میکنند، حتی بهترین قهرمان های دنیای مارول. ولی ظاهرا زمانی که تصمیم میگیرید دنیا رو نجات بدید، این اشتباهات بیشتر به چشم میان …

به هرحال بذارید به 9 تا از بزرگترین اشتباهات اونجرز در کمیک ها نگاهی بندازیم.

9.تولد Ultron

Ultron

خلق کردن یک ربات با قدرت های فرا انسانی و خدا مانند به نظر کار خیلی عقلانی نیست. مخصوصا اگه ماموریت این ربات نابود کردن کل نسل بشر باشه ! Hank Pym یعنی Ant-Man اصلی و موسس تیم اونجرز از الگوی مغزی خودش استفاده کرد و هوش مصنوعی رو بوجود آورد که بعد ها به خطرناک ترین دشمن اونجرز تبدیل شد. آلترون از زمان ساخته شدنش باعث ایجاد رعب و وحشت برای تیم اونجرز شد. در کمیک Annihilation: Conquest ، آلترون قدرت های کاسمیکی بدست میاره و قصد فتح کردن کل امپراطوری Kree رو داره. به لطف Hank Pym و الگوی مغزی که به آلترون هدیه داده، بدون شک آلترون یکی از خطرناک ترین موجودات در کل دنیای مارول محسوب میشه !!!

8.شروع جنگ داخلی بین ابرقهرمان ها

Civil War

یکی از محبوب ترین کراس-اوور های تاریخ در کمیک “Civil War” رقم میخوره. داستان این آرک، کل دنیای مارول رو درگیر خشونت و جنگ میکنه. داستان از جایی شروع میشه که قانون جدیدی روی کار میاد که “تمام ابرقهرمان ها باید هویتشون رو لو بدند”. آیرون من و کاپیتان آمریکا سر قبول کردن و قبول نکردن این قانون با هم درگیر میشند و کل اعضای اونجرز مجبور میشند تا یکی از این دو طرف رو انتخاب کنند. وقتی که با هم دیگه به تفاهم نمیرسن، جنگ بزرگی بین ابرقهرمان ها در سطح شهر شکل میگیره. البته کاپیتان آمریکا خیلی زود تسلیم میشه، چون نتیجه این جنگ زندگی خیلی از ابرقهرمان هارو نابود میکنه.

7.شروع جنگ داخلی بین ابرقهرمان ها برای بار دوم !

Civil War 2

اولین آرک از Civil War درباره اینه که ابرقهرمان های واقعی چه کسانی هستند و دومین آرک از Civil War درباره اینه که ویلن های واقعی چه کسانی هستند ! زمانی که اونجرز بچه فرا انسانی رو پیدا میکنند که قابلیت پیش بینی اتفاقات و فجایع مصیبت بار آینده رو داره، سر این موضوع که باید افراد رو به خاطر کار هایی که هنوز انجام ندادند مجازات کنند یا نه با هم وارد بحث میشند. و بار دیگه به دلیل به توافق نرسیدن اعضا بین اونها درگیری پیش میاد و این درگیری پیامد های بدی رو برای کل دنیای مارول پدید میاره. بعد از شروع کردن دو تا جنگ داخلی، فکر کنم بهتره که آیرون من رو از سیاست دور نگه داریم !

6.شروع جنگ با X-MEN

Avengers vs X-MEN

برای قدرتمند ترین قهرمان های زمین، به نظر خیلی سخته که چند قسمت رو بدون درگیر شدن با شخصیت های خوب و مثبت دیگه بگذرونند ! دو تا از بهترین تیم های دنیای مارول همیشه سر موضوعات مختلف با هم دیگه بحث و درگیری دارند. ولی بزرگترین این درگیری ها در کمیک “Avengers vs. X-Men” رقم میخوره ! بعد از این که تعداد جهش یافته ها داره روز به روز کمتر میشه، ایکس-من تصمیم میگیرند که از قدرت Dark Phoenix استفاده کنند تا مرده هارو دوباره به زندگی برگردونند. با توجه به ترس از دارک فینیکس، اونجرز خیلی سریع و بیجا و بیخود وارد عمل میشند و رسما جنگ رو با جهش یافته ها اعلام میکنند !

5.تسلیم شدن و جا زدن

Avengers Give up

ایونت کراس-اوور کمیک “Avengers: Disassembled” به جدا شدن اعضای اونجرز از هم دیگه و تیم آپ کلاسیکشون معروفه. زمانی که Dr.Doom مغز Scarlett Witch رو شست و شو میده تا به اونجرز حمله کنه.اونجرز با شکست سختی رو به رو میشند. قدرت تخریب فوقالعاده اسکارلت ویچ باعث رخ دادن اتفاقاتی میشه که چند نفر از اعضای تیم اونجرز برای نجات دادن نیویورک جونشون رو از دست میدند. روحیه اونها انقدر ضعیفه که آیرون-من خودش رو بازنشسته اعلام میکنه و بقیه اعضای اونجرز هم به توافق میرسند که اختیارات امنیتیشون رو لغو کنند. با همه تلفاتی که اونجرز داشتند، باز هم سخته که بشه بعضی از اونهارو بخاطر جا زدن از وظیفه هاشون بخشید.

4. اعتماد به هوش برتر (Supreme Intelligence)

Supreme Intelligence

Kree ها و Skrull ها، دو نژاد فوق پیشرفته فضایی هستند که ظاهرا نمیتونند خیلی خوب با هم کنار بیان. هر دو نژاد از زمان معرفی شدنشون در دنیای مارول با هم در جنگ بودند. در کمیک Kree-Skull War شاهد هم پیمان شدن اونجرز با Kree ها و رهبر اونها، هوش برتر هستیم. بعد از اینکه اونجرز تعداد بی شماری از Skrull ها رو میکشند، تازه متوجه میشند که این یک جنگ از قبل پرداخته شده توسط هوش برتر برای گسترش قدرت Kree و امپراطوری اونهاست. در آخر اونجرز Skrull ها رو نجات میدند، اما بعد از کشتار هزاران تن از اونها !

3.اعتماد به مامور Hydra

Hydra Agent

کمیک “Secret Empire” یکی از بحث برانگیز ترین خط داستان های کمیکی رو در کل تاریخ داره.در این داستان، کاپیتان یکی از اعضای قسم خورده هایدراست که با رهبری فاشیست ها قصد فتح و کنترل دولت آمریکا رو داره. در آخر اعضای اونجرز به سختی تصمیم میگیرند که علیه دوست و لیدر سابقشون شورش کنند و اون رو کنار بزنند، ولی اونها هیچوقت بخاطر اینکه در مرحله اول جلوی کاپیتان رو نگفرتند بخشیده نمیشند. اینکه متوجه نشید لیدر تیم ابرقهرمانی تون درواقع یک ابر ویلنه، به نظر خیلی احمقانست.

2. اجازه دادن به دوقلو های آخرالزمان برای نابودی زمین

Twins of Apocalypse

دو تا جهش یافته در زمان سفر میککند و به عقب بر میگرندند تا یک موجود کیهانی رو به قتل برسونند و قدرت اون رو برای فرمانروایی بر کل دنیای مارول بدزدند! متاسفانه تیم های Avengers و X-MEN حتی با همکاری هم نتونستند جلوی این دو نفر رو بگیرند. مبارزه اونها باعث میشه که کل زمین نابود بشه اما نگران نباشید، چون اسکارلت ویچ بعدا دوباره زمین رو به حالت قبل برمیگردونه. با اینکه تمام تلاششون رو کردند اونجرز و ایکس-من نتونستند با هم خوب همکاری کنند و تنها راه برای متوقف کردن جهش یافته ها، تلپورت کردن اونها به سیاره ای دیگه بود که البته با این کار رابطه بین اونجرز و دیگر جهش یافته ها خیلی جالب نمیشد !

1.شکست خوردن از Justice League

Avengers vs Justice League

Grandmaster اعضای هر دو تیم جاستیس لیگ و اونجرز رو یک جا جمع میکنه و بخاطر تفریح خودش اونها رو در کمیک JLA/Avengers” با هم وادار به مبارزه میکنه. اونجرز که از بازی های روانیه Grandmaster خسته شدند تصمیم میگیرند که با جاستیس لیگ ببازند.این یکی از بدترین تصمیمات اونجرز بود و این تصمیم واقعا طرفدار های مارول رو نا امید میکنه با اینکه هیچوقت اونها نتیجه مبارزه رو قبول نکردند، مطمعنا این بزرگترین اشتباه اونجرز باقی نمیمونه.

منبع: CBR


بخوانید:

ترتیب خواندن کمیک های لوسیفر
۵ تا از بدترین دشمنان HELLBOY (پسرجهنمی)
10 کمیک برتر IMAGE COMICS
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC


guest
18 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون پیتر تاد(نریمان سابق) (روسیه VSاوکراین)

شماره یک رو واقعا قبول دارم چون بتمن کاپ رو سوپرمن ثور رو فلش ۲ تا از ضعیفاشونو ارو هاکای رو واندروومن با گرین لنترن تا حدودی هالکو رد تورنادو ویژنو سایبورگ مرد آهنیو رد هود بلک پنترو مارشن من هانتر اسکارلت ویچو پلاستیک من واندر منو و بلک کنری شی هالکو شکست میده

Last edited 1 سال گذشته by جیسون پیتر تاد(نریمان سابق) (روسیه VSاوکراین)
سام

اما اگه مردعنکبوتی برتر باشه دیسی باخته و اینکه یکی از شخصیت های شرور مارول تونسته جهان دیسی رو با خاک یکسان کرده یکی اینکه چرامردعنکبوتی برتر چون که اون اونجرز رو شکست داده

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

🤣😂 داری چی میگی واسه خودت داشش دیسی خیلی شخصیت هاش از مارول قدرتمند تره حالا این رو ول کن بحث ما جاستیس لیگ اونجرز به زور اعضای هاش ۲۹ نفر میشه اما جاستیس لیگ راحت ۵۹ نفر میشه قوی ترین عضو اونجرز واندا و سنتری هستش اما واسه جاستیس لیگ اسپکتر ودکتر فیت هستش که واسه جاستیس لیگ قوی تره دوباره دلیل میخوای. ؟

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

مرد عنکبوتی برتر در برابر جاستیس لیگ هیچی نیست

مأمور آتش

مورد آخر واقعاً بد بود

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

واسه مارول فنی ها 🤣🤩

Green arrow 🏹 قهرمان سابق

بی شوخی ول کن

نویسنده MB

قوی ترین گروه های قهرمان گروه الیمپوسه که
زئوس ارباب گروهه

joker live

دیسی فنا بیاید وسط
(نمیدونستم دخلتونو یبار اووردیم مارولیای عزیز:):):):):)

ثور لاور

عه!!!!!!
اینجوریه!!!!!!!؟؟؟؟؟
اولا کراس اور اعتبار نداره.
دوما اگه داشت اسپایدرمن از سوپرمن قوی تره!!!!
چرا؟
چون ونوم مثل چی زد سوپرمن رو به فنا داد.
نابودش کرد.
بعد یهو اسپایدرمن اومد ولی غافل گیر شد و ونوم سوپرمن و اسپایدرمن رو با هم همزمان کتک زد.
ولی اسپایدرمن اون موقع غافل گیر شدن بود.
پس یعنی در حالت طبیعی اسپایدرمن از ونوم قویتره.
و ونوم هم از سوپرمن قوی تره.
در نتیجه اسپایدرمن قوی تر از سوپرمن.😁😁😁😁😁😁😁
سس ماس🤣🤣🤣

امیرعلی ذوالفقاری

کی گفته؟

علی استیری

دادا کلا کراس اور نتایجش عجیب غریب بود سوپر من هالک رو زد بعد به ونوم باخت اصلا کراس اور ها منطقی نیستن.

ثور لاور

خودمم میدونم، خواستم بگم واسه ی کراس اور الکی دلتونو خوش نکنید، چون هیچ ارزشی نداره

دیسی فندوم

اره اون کراس ارو مث مارول 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

اتفاقا ارزش قدرتمندی رو داره تو دلت رو خوش نکن واسه بردن مارول 🤣😂 باشه اصلا تو راست گفتی هرچی باشه که اونجرز بلخره از جاستیس لیگ شکست خورد .🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

دیسی فندوم

چی میگی واسه خودت اولا اون نویسنده احمق بود اما مورد آخر یعنی برد دیسی رو درست نوشت دوما چی میگی چیزی نگی بهتره سوپرمن از تور قوی تره یعنی از پیتر قوی نیس 🤦‍♂️🤦‍♂️

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

عه اینجوری یه اتفاقا یکی از برترین کمیک های تاریخ شده و فروشش خیل زیاد بود دیسی به مارول گفته بود تا ۲۰چ۴ ادامه بدیم مدیر عامل مارول بحث و دعوا رو شروع کرد توی اسپایدی هم نوشته تور لاور داری واسه خودت چی فک میزنی ؟ ها نه چی فک میزنی ؟ میدونی چیه توی همون کراس آور پلاستیک من تور رو نه اوت کرد پس و تور هم قوی ترین عضور اونجرزه اصلا این دلیلت شد دیسی خیلی برتر از مارول تو نمیدونی حرف بزنی خودت رو به زحمت ننداز

Green arrow 🏹 قهرمان سابق

👎🏻شما که به کراس اور و قلم دست نویسنده اعتماد دارین جوابتان خاموشیست