معرفی 5 کمیک ترسناک

معرفی 5 کمیک ترسناک

اگه اهل کمیک خوندن هستید و از خوندن کمیک های ابر قهرمانی یا داستانای تکراری خسته شدید این مقاله رو حتما بخونید . توی این کمیک قصد داریم 5 تا از کمیک های خوبی که توی ژانر ترسناک منتشر شدن رو بهتون معرفی کنیم با کامیکان همراه باشید .


1- Preacher

معرفی 5 کمیک ترسناک

پریچر که به معنای واعظ می باشد یکی از بهترین کمیک های ترسناک اسن که بر اساس آن سریالی هم از شبکه AMC بخش شده و خیلی ها با این سریال آشنا هستن ولی نمیدونن که کمیکش وجود داره البته ناگفته نماند کمیکش خیلی از سریالش بهتره . نکته جذاب این کمیک اینه که میتونه هم حال شما رو به هم بزنه و هم کمی بخندونه تون و همینطور داستان واقعا خوبی داره که این کمیک رو لذت بخش میکنه .


2- Locke and Key

معرفی 5 کمیک ترسناک

این کمیک ترسناک دارای سبک خاص داستان گویی خودش است و با الهام از کمیک های مختلفی خلق شده است که باعث شده به شاهکاری کامل تبدیل شود .در این کمیک داستان یک عمارت ترسناک پر رمز و راز روایت می شود هر کسی وارد این خانه میشود یک در را باز می کند که آن را وارد دنیای وحشتناکی میکند .


3- wake

معرفی 5 کمیک ترسناک

موضوع این کمیک پری های دریایی هستش ولی به سبکی کاملا ترسناک همچنین الهاماتی از فیلم Alien داشته . داستان کمیک با گرفته شدن یکی از پری ها توسط انسانا شروع میشه و وقتی بقیه پری ها این رو میفهمن به دنیای انسان ها حمله می کنن این پری ها از دوران قدیم با انسان ها دشمنی داشته اند .


4- the walking dead

معرفی 5 کمیک ترسناک

با سریال واکینگ دد یا همون مردگان متحرک که حتما آشنا هستید . اگه طرفدار این سریال هستید پیشنهاد میکنم حتما کمیک هاش رو هم بخونید چون از بهترین کمیک های ژانر ترسناک و یا حتی بهترین مجموعه کمیک ترسناکه چون سبک جدیدی رو وارد این ژانر کرده که بسیار موفق هم بوده


5- swamp thing

معرفی 5 کمیک ترسناک

سوامپ تینگ یکی از شخصیت های دی سی که بر اساس این شخصیت هم یک سریال ساخته شد ولی متاسفانه با وجود عملکرد خوبی که داشت اما ساخت فصل دومش کنسل شد ولی خوشبختانه کمیک های سوامپ تینگ جایگزین خوبی برای سریالش هستش .

منبع: CBR


بخوانید:

5 دلیل که فیلم بتمن و جوکر نباید مرتبط باشن
قدرتمندترین خدایان شیطانی مارول
5 دلیل که دیسی بهترین قهرمان‌‎های نوجوان رو داره
5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
بررسی کمیک JOKER WAR