فکت از فیلم جوکر ۲۰۱۹

تعدادی فکت و راز جالب از واکین فینیکس در حین فیلمبرداری جوکر.

1. واکین فینیکس برای خلق خنده های جوکر ، ویدیوهایی از افرادی که از بیماری (بی ثباتی عاطفی) رنج میبرند را تماشا کرده و از نوع خنده آن ها برای بازی در نقش جوکر الگو برداری کرده است.

joker laugh

2. واکین فینیکس صحنه رقص جوکر رو به صورت کاملا بداهه و بدون تمرین قبلی انجام داده بود.

joker dance

3. واکین فینیکس برای بازی در نقش آرتور فلک در یک مدت کوتاه ۲۴ کیلوگرم وزن کم کرد.البته بعد از اتمام فیلمبرداری به کمک پزشکان ۱۵ کیلوگرم اضافه کرد.

body weight

4. با اینکه واکین فینیکس عنوان کرده که بازیگر مورد علاقش رابرت دنیرو است، ولی در پشت صحنه این فیلم با هم مشکلاتی داشتند. مشکل به این دلیل بود که رابرت دنیرو میخواست بازیگرها یک دور فیلمنامه رو بخونن ولی واکین فینیکس معتقد بود که نباید اینکارو کنن و باید مستقیم جلوی دوربین بازی کنن.که البته این اختلاف در نهایت برطرف شد.

robert and phoenix

5. وقایع فیلم در سال ۱۹۸۱ جریان دارد، به این دلیل که اتفاقات این فیلم با دیگر فیلم‌های جهان سینمایی دی سی تداخل نداشته باشد.(تایید شده توسط تاد فیلیپس کارگردان فیلم)

6. اگر عبارت joker stairs را در گوگل سرچ کنید، مکانی که سکانس معروف فیلم جوکر روی آن ضبط شده در گوگل مپ می آید.و جالبتر اینکه کاربران گوگل این مکان رو جزو مکان های مذهبی دسته بندی کرده اند.

joker stairs

7. بیمارستان آرکام در فیلم، در واقع ساختمان ترمینال ارتش بروکلین است. و ساختمان شخصی بروس وین در فیلم ،  دادگاه عالی هادسون در نیوجرسی است.

arkham asylum

جالبترین چیزی که راجب فیلم جوکر شنیدید چی بوده؟


بخوانید :

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ

۱۰ اتفاقی که ممکنه توی بلک پنتر ۲ بیوفته

۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای DC

معرفی شخصیت موربیوس

۳ فکت از برینیاک که همه فراموش کردن