هنری کویل سوپرمن میماند

برای مدت‌های طولانی در اخبار شنیدیم که هنری کویل، بازیگر سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی ممکن است از نقش‌آفرینی به جای این کاراکتر دست بکشد. با این همه کویل اخیراً به این شایعه واکنش نشان داده و با قطعیت گفته که کارش هنوز با نقش مرد آهنین تمام نشده است.

کویل در اظهار نظر اخیر خود به وضوح گفته سوپرمن نقشی است که او به راحتی از آن دل نخواهد کند. او در بخشی از صحبت‌های خود می‎گوید که «شنل هنوز در کمد است. هنوز مال من است».

اگرچه کویل اخیراً لباس چرمی گرالت اهل ریویا را به تن کرد تا در سریال The Witcher نت‌فلیکس که ماه آتی میلادی پخش می‌شود نقش‌آفرینی کند، به خاطر داستان‌های زیادی که هنوز برای روایت درباره سوپرمن باقی مانده، نمی‌خواهد از این نقش کناره بگیرد. کویل می‌گوید:

درحالی که تمام این اتفاقات می‌افتد قرار نیست در تاریکی بنشینم و کاری نکنم. هنوز این نقش را رها نکرده‌ام. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن با سوپرمن دارم. داستان‌های زیادی برای گفتن هست. می‌خواهم منعکس‌کننده کمیک‌بوک‌ها باشم. این موضوع برایم مهم است. کارهای زیادی باید با سوپرمن انجام شود. بنابراین وضعیت فعلی این‌گونه است که: «خواهید دید».

the witcher

از آن جایی که سریال ویچر به همین زودی برای فصل دوم تمدید شده، هنوز مشخص نیست کویل چه زمانی مجدداً در نقش سوپرمن ظاهر می‌شود. البته که حقوق سوپرمن در اختیار کمپانی برادران وارنر است و در واقع این شرکت تصمیم می‌گیرد که کویل در نقش مرد آهنین باقی خواهند ماند یا خیر. در این میان باید افزود که سریال ویچر از روز ۲۰ دسامبر (برابر با ۲۹ آذرماه) از طریق نت‌فلیکس پخش می‌شود.