فصل سوم سریال سریال Mayans M.C در راه است.

شبکه FX به‌صورت رسمی ساخت فصل سوم سریال Mayans M.C (مایانز ام سی) را که اسپین‌آف سریال Sons of Anarchy است، تأیید و اعلام کرد.

این سریال که اسپین‌آف سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) محسوب می‌شود و حوادث آن پس از این سریال جریان دارد، برای فصل سوم تمدید شد؛ شبکه FX به‌صورت رسمی ساخت فصل سوم سریال Mayans M.C را تأیید و اعلام کرد. آخرین قسمت فصل دوم این سریال دیروز روی آنتن رفت و شبکه FX بلافاصله خبر ساخت فصل بعدی آن را اعلام کرد.

شهریور ماه بود که در خبری اعلام شد کورت ساتر، نویسنده فیلم Southpaw (چپ دست) و تهیه‌کننده اجرایی سریال Sons of Anarchy، تصمیم دارد که تیم تولید سریال Mayans M.C را ترک کند که این اتفاق افتاد و الگین جیمز که نقش خالق و همچنین شورانر اسپین‌آف سریال «فرزندان آشوب» را داشت، در فصل سوم به‌عنوان شورانر حضور خواهد داشت؛ شبکه FX تصمیم دارد فصل سوم را در پاییز سال ۲۰۲۰ روی آنتن ببرد.

نیک گراد، رئیس بخش محتوای سرگرم‌کننده شبکه FX در رابطه با همکاری با الگین جیمز در فصل سوم به سایت خبری دِدلاین چنین گفت:

خوشحالیم از اینکه روایت داستان «مایانز ام سی» را ادامه خواهیم داد و همکاری ما با فاکس، قرن بیست‌ویکم ادامه خواهد داشت و همچنین از همکاری با الگین جیمز که فرصت شورانری این مجموعه را به‌دست آورده است، بسیار هیجان‌زده هستیم. کورت ساتر خود از ابتدا الگین جیمز را به‌عنوان همکار انتخاب کرد و الگین نقش مهمی در موفقیت این مجموعه داشته است و تجربهٔ وی و نگاه خلاقانه‌اش برای خلق سریال «مایانز ام سی»، درکنار تیم سازنده، بازیگران و تیم خلاق، یکی از اهرم‌های اصلی هدایت این مجموعه بوده است.


بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت